ELMAS SANATCI

ELMAS SANATCI

21 Nisan 2012 Cumartesi

ERSIN FAIKZADE Otistik Cocuklar icin Sarkılarını Söyledi

 Türkiye'nin Dünya İyi Niyet Elcisi,2012 Dario moreno Müzik Ödülünün Sahibi güclü ses Ersin Faikzade'den Otistik cocuklarımıza büyük destek,İzmir de Otistik cocuklar yararına büyük bir konser verdi.Geliri Otistik cocuklarımızın oyun alanları ,park ve egitim kurumunun insaati icin harcanacak bu özel geceye egitim camiasından pek cok öenmli isim katıldı.
          İzmir'in egitim camiası ve Ersin Faikzade sevenlerinin katıldıgı gecede uluslararası eserlerden,kendi bestelerine genis bir repertuar ile sevenleri ile bulusan Faikzade,Otizm 'in tek caresinin egitim oldugunu ve Otistik cocuklarımız ile daha dostca sıcak iliskiler kurmamız gerektigini dile getirdi.Egitimin bu tarz rahatsızlıklardaki en büyük faktör oldugunu ve Konser sonrası gelirler ile olusturulacak Otistik cocuk parkı ve egitim kurumuna katkıda bulundugu icin Faikzade'ye Fatih Koleji Yönetimi tarafından Onur Plaketi verildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder